Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2011 m. spalio 19 d., trečiadienis

Teruki Japan Fashion Base pranešimas[2011-10-18]

hTakamasa Sakurai


Jis keliauja aplink pasaulį , skleisdamas ,,Japonijos žavesį" . Jis kuo puikiausiai žino , kad Japoniją myli visas pasaulis . Jis puikus žmogus , kurio dėka aš pasikeičiau . Kol jo nesutikau , Aš nežiūrėjau anime ir neskaičiau manga . Bet jo žodžiai pakeitė mano požiūrį : ,, Jei mes kalbėtume apie K-On , tai Teruki būtų Ritsu . " ,, Kas ta Ritsu ,Kokia ji?" - tada pagalvojau . Man pasidarė  įdomu , todėl aš pasižiūrėjau K-On . Ir nuo tada , aš tapau puikiu otaku (*^ω^*)










ACLT : Ritsu yra panaši į Teruki ne tik tuo , kad groja būgnais , bet ir tuo , kad pasižymi neįprastu humoro jausmu . 

Komentarų nėra: