Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2011 m. birželio 4 d., šeštadienis

Miku mbga pranešimas(Bir.05)



Sugrįžimas !?(。・ω・。)


,, Seniai nesimatėme . Miku rašo . Nors aš pasveikau , turiu problemų su gerkle ir temperatūra nukrito . Atleiskite , už  tai , kad ilgai neatnaujinau dienoraščio . Turbūt todėl ir buvo problemų su gerkle , nes tvarkiau lovą ne su dulkių siurbliu , o su savo burna . Tame name buvo tik rankinis siurblys ir jo galia silpna ir niekam tikusi . Aš ir toliau siurbiau visai negalvodamas apie pasekmes . Bet geriau pagalvojus , aš retai jį dulkindavau , ir gailiuosi , kad taip kvailai pasielgiau įsiurbęs tiek daug dulkių . Būkite geri , nekartokite to pačio o(・∀・)o (AC LT: primena filmukus,kuomet taip sakoma XD) . 


Na , šiandien buvau draugo koncerte su savo sempai. ( AC LT : vyresnis žmogus pagal rangą ..Pvz: 5-ui 8-as yra sempai , tad Miku tikriausiai ėjo į koncertą su vyresniu muzikantu ) . Pamačiau Ciel'į. ( AC LT:Supras apie kokį herojų kalbama , tie , kurie matė anime Kuroshitsuji ) . Jis atrodė mielas ir , be kalbų koncertas buvo įdomus . 


Na , vėl prašau  mane palaikykite(AC LT : yoroshiku onegai shimasu)


Kaip visada iš Japonų kalbos vertė AC Lietuva m(_ _)m Tikiuosi , Jums patiko šis Miku pranešimas . ^^ 



4 komentarai:

Guoda rašė...

Kas ta mergina?

Unknown rašė...

Čia šiaip tai vaikinas ;^^

Guoda rašė...

wups._.

O kas jis??;)

Unknown rašė...

Tiesą sakant , nežinau ><