Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2011 m. birželio 3 d., penktadienis

Teruki ameblo pranešimas (Bir.03)

"Tekesuta Kousen" (AC LT:Tikiuosi , visi žinote šia An CAFE dainą ^^) 




,,Aš visą laiką gaunu daugybę laiškų iš cafekko. Pagalbos pranešimas man ir laiško parašymo įspūdis . Aš labai laimingas . Ir be to , džiaugiuosi ne tik gaudamas laiškus . Mane domina Jūsų kasdienis gyvenimas . Gyvenimas šiandien . Muzika , kurią Jūs dabar klausote . Ir Jūsų rūpestis . Yra žmogus , kuris kartais patiria tą patį , ką ir aš . Yra žmogus , kuris turi tas pačias problemas . Yra žmogus , kuris mąsto apie tą patį . Aš... Aš noriu gerti su tuo žmogumi iki ryto (juokiasi)


Be to , yra dalykai , dėl kurių jaudinuosi . Ir niekas negali padėti juos išspręsti . Bet , man padeda tai , kad tas žmogus turi tą pačią patirtį , jausmus , skausmą . Šitie žodžiai labai panašūs į tuos , kuris yra dainoje ,,Tekesuta Kousen" . 


Jūs patiriate tą patį , ką ir aš . Ir , Jūs suprantate mane geriausiai . Jūsų ir mano ryšiai(Bonds) sustiprėja kiekvieną kartą , kai randame ką nors panašaus . 


Aš tai jaučiu kiekvieną kartą , kai skaitau cafekko laiškus . Ir tai vis dažnėja(apmąstymai)


Manau , mus jungia , ne tik muzika ... Mes susiję mintimis . Prašau dainuokite vėl kartu su manimi ,,Tekesuta Kousen" . Ar galite? (^_^)


Žinoma , Teruki - san . Esame pasiruošę dainuoti ne tik Tekesuta Kousen , bet ir visas likusias An CAFE dainas . Visi fanai yra susiję kažkuo su savo fanais . Ir tas yra tiesa . Teruki - san , mes pasiruošę laukti An Cafe sugrįžimo!!! NYAPPY!!!!



Komentarų nėra: