Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2011 m. rugsėjo 3 d., šeštadienis

Pati Pati Miku interviu

Prisiminkite ką nors iš savo vaikystės . 



Tiesą sakant buvau pasinėręs į ženkliukus ir smeigtukus ir buvau aprengęs kaip 10 metų . Ar galiu dabar dėvėti trumpas kelnes ir megztinį tokių metų ? Bet netikėtai , triušis tapo prasme . Pirmiausia , pasiskolinčiau iš Reo triušį(ACLT:Kurį beje Miku pats padovanojo), bet sunku prižiūrėti tikrą triušį . Redaktorius nupirko pliušinį triušį Ueno - zoo . Turėjau dalį savo darbe , jos dėka . Kodėl aš su triušiu ? Tas berniukas Ruka-kun (ACLT:turbūt tas berniukas,kurį Miku cosplay'ina)turi ypatingą galią pritraukti prie savęs visus gyvūnus . Visi šunys lojo , bet tik ne ant jo ir jis žaidžia kartu su Ruka-kun . Man patinka tokia londoniška išvaizda : Blondinas ir apvalios akys . Bet jis iš tikrųjų nėra jau toks kawaii boy , kaip atrodo .Jis tik supranta kitų jo klasiokų problemas ir nori užsitarnauti nuopelnus .Tai vadinama No2 .  Man seniai patinka No2 . Man patinka Tranksas iš Dragon Ball . Ruka-kun turį savybių , dėl kurių jis man patinka . Mangoje Gakuen Alice specialūs gabumai vadinami Alice . Šia manga rekomenduoju tiems , kuriems patinka kawaii dalykai , nes veiksmas vyksta stebuklų mokykloje . Ten yra ką skaityti , būkit atsargūs dėl egzaminų . Nebūkit kvaili , nepersiskaitykite (ACLT: O_O)


Kaip visada užvertimą dėkojame Nomo-san ^^



Komentarų nėra: