Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2011 m. spalio 3 d., pirmadienis

Teruki facebook pranešimas (Spalio 03)

Norėčiau daugiau išmokti . 

Rugsėjį , buvau labai užsiėmęs . Todėl , negalėjau rašyti savo blog'o anglų kalba . Atleiskite . Parašiau , tik kelis japoniškai . O buvau gi užsiėmęs , dėl 2 priežasčių . 

Pirmiausia , pradėjau dirbti palaikomuoju būgnininku su ponu Gota Yashiki . Ar žinote populiarią britų grupę Simply Red ? Ponas Gota buvo joje . Dabar jo užsiėmimai vyksta Japonijoje . Labai jį gerbiu ! Rugsėjį , grojau jo koncertuose ir repeticijose . Studijavau daugybę dalykų . Vieni iš jų - būgnai ir muzika . Ir išmoksiu daugiau ateityje . Jo egzistavimas man labai padeda . 

Antra , palaikiau ZORO . Nors jie garsi visual - kei grupė , jų veikla baigėsi praeitais metais . Priežastis - 2 nariai paliko grupę . Kiti likę 2 pradėjo vėl koncertuoti po 10 mėnesių pertraukos . Suprantu . 2 nariams būti grupėje labai sunku . Labai liūdna . Jie tikrai sunkiai dirbo . Man patinka tie , kurie sunkiai dirba (ACLT: Užuodžiu plagiatą . Čia Miku žodžiai ><) . Pagalvojau , kad norėčiau su jais dirbti (ACLT: O kaip AN CAFE????) Man patiko jų muzika . Irgi sunkiai stengiuosi kaip jie . 

Komentarų nėra: