Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2012 m. sausio 16 d., pirmadienis

Miku FC BONDS pranešimas(Sausio 16)

Grįžau į save 


Nyappy . Tai Miku . Prieš kelias dienas , su An Cafe nariais buvau mano gimtadienio ir Naujųjų metų vakarėlyje . Man atrodo , tai pirmas kartas , kai švenčiu su AN CAFE  Naujus metus . Jaučiausi labai patogiai , nes kambarys irgi buvo patogus . Tikrai gavau daug jėgų . Be to , pastaruoju metu , pradėjau klausytis AN CAFE dainų . Net nežinojau , kad turime tiek daug puikių dainų . Mano mėgiamų dainų sąrašas pasikeitė :

  • YOU
  • Snow scene
  • Nanairo kureyon de egaku hikari
  • Meguriaete kiseki
  • Tekesuta kousen
  • Escapism
  • Koi no dependence
Beveik verkiu klausydamas Tekesuta kousen . Pats susigėdau šokdamas tą šokį . Kokia Jūsų , cafekko mėgiamiausia AN CAFE daina ? Ar ji iš mano sąrašo ? Noriu sužinoti . Atsiųskite man pranešimą . Dainos nepraranda šviežumo . Jos net pagerėja . Bye . Nyappy




Komentarų nėra: