Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2012 m. sausio 21 d., šeštadienis

Miku Pati Pati straipsnis

Kyou koi o hajimemasu(Šiandien prasideda meilė)


Pasirinkau šią aprangą , nes , manau , tai madinga . Ir meškiukas mielas . Šis veikėjas gražus , protingas , užsiima sportu . Jis nepasitiki moterimis , nes turėjo problemų su tėvais . Tiesiog idealus . Aš  jį gerbiu . 


Jis netiki moterimis , tad jis su jomis tiesiog žaidžia ir pabučiuoja pagrindinę veikėją Tsubaki . Ji priverčia jį pasikeisti ir pradeda tikėti moterimis . Man patinka ši istorija . Man ir Tsubaki patinka . Ji ideali . Iš pradžių Tsubaki ignoruoja vaikiną , bet paskui jį įsimyli . Man nepatinka plevėsos . Man patinka rimtos merginos . Štai kodėl man šita manga patinka . 


Mane šokiravo scena , kuomet Tsubaki nusikirpo plaukus priešais Kyouta . Ji graži , bet neturi pasitikėjimo savimi . Galbūt ir mano širdis pradėtų plakti stipriau , jei patekčiau į panašią situaciją . Manau , geriausias žmogus yra tas , kuris gyvena sąžiningai . 


Kreditai : shufuryoku.jugem.jp

Komentarų nėra: