Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2012 m. liepos 29 d., sekmadienis

An Cafe SHOXX interviu vertimas

AN CAFE sugrįžimo pradžia 


Teruki : Pirmiausia , Miku-kun man paskambino ir pasakė , kad reikia susitikti ir pasikalbėti apie An Cafe . Deja , tuo metu buvau studijoje . Jis pasakė , kad gali palaukti . Norėjau groti An Cafe , todėl apsidžiaugiau išgirdęs žodį ,,sugrįžimas" iš Miku-kun lūpų . 

Ką tu manai , Takuya ? 


Takuya : Pamaniau , kad jau atėjo laikas . Irgi nudžiugau išgirdęs apie tai . Pertraukos metu , grojau   kaip palaikantysis narys . Tai galima sulyginti su riterio klajonėmis . Grojau su nauju jausmu . 


Kaip tu , Kanon ? 


Kanon : Jaučiausi laisvai . Žinoma , nesėdėjau rankų sudėjęs . Turėjau projektus , tokius kaip KanonxKanon . Maniau , kad nesugebėsime taip greitai  sugrįžti . Tad , buvau gan nustebęs . 


Miku : Kanon įsivaizdavo , kad atrodo lyg Jo Odagiri su barzda . (juokiasi) Kanon gali jį pamėgdžioti . 


Kanon : ...................


Tikrai ? Galite tai dabar padaryti ? 


Kanon : Darau tai dabar . 


......(Be reakcijos) 


Miku : Teisinga reakcija . Be to , jis minėjo , kad atrodo kaip YamaP be barzdos . 


Eikim prie kito . Kaip tau sekėsi , Yuuki ? 


Kanon : Aaaa(depresuotas) 


Yuuki : (juokiasi) Laukia An Cafe sugrįžimo . Norėjau koncertuoti . 


Teruki : Jis sakė : ,, Mes turim sugrąžinti An Cafe . Cafekko mūsų laukia ! " 


Yuuki : Žinojau , kad po pertraukos An Cafe bus puiki . 


Miku : Manau daugybė dalykų išsisprendė . Aš atsinaujinau . Dabar galime daryti bet ką . Mes galime padaryti tokią An Cafe , kokios nori fanai . 


Takuya : Manau po pertraukos , kai kurie darbai man neatrodys visiškai nauji .

Galbūt Takuya ir Yuuki taip mano . Nauja pradžia - visiems nariams . Ir tas pats su fanais . 


Miku : Aš irgi taip manau . Noriu Jus kuo greičiau pamatyti . 


Dėkoju : shufuryoku.jugem.jp

Komentarų nėra: