Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2012 m. liepos 5 d., ketvirtadienis

Kanon FC BONDS pranešimas[2012-06-11]


Vakar baigiau skaityti mano mėgiamiausio autoriaus paskutinę manga knygą . Tiesiog man patinka jis ir iliustracijos . Nusipirkau neturėdamas jokio noro kritikuoti . Visada noriu sužinoti truputėlį kitų žmonių nuomonės ir kritikos , aišku , išskyros savo mėgiamiausias knygas . (vis tiek jas perku) 


Nesakykit , kad reikia prieš perkant ką nors žinote apie mėgstamą manga . (´-∀-)ゝ 


Mano širdis taip stipriai plakė , kol baigiau skaityti . Esu motivuotas . Noriu parašyti laiško kaip nuo fano . Nors gal ne . Ši knyga padės man pačiam būti motivuotam gyvenime . 


Tema - muzika . Galbūt tas mane ir pritraukė . Esu pakerėtas kaip kūrėjo stebėtojas ir kaip kūrėjas pats . 


Galiu praleisti apie per daug išplėstą istoriją , nes mane ji labai motivavo . 


Jaučiuosi puikiai . Atleiskite už recenziją iš vienos pusės(ACLT: nėra jokios kritikos) . 


Amazonėje galite pamatyti recenzijas .(´-ω-`)ネムネム Buvo sunku jas skaityti , kai buvau mažas .(ACLT: nebuvo tam sąlygųΣ(゚ロ゚; 


Jaučiuosi kaip senis . 

Pamelavau . Galėjau laisvai naudotis internetu , kai buvau pradinėje mokykloje . 


Dėkojame : shufuryoku jugem

Komentarų nėra: