Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2012 m. rugpjūčio 17 d., penktadienis

Miku FC BONDS pranešimas[2012-08-06]


Anison generation 

Nyappy . Šiandien dalyvavau Anison genertion Yoyogo daiichi taiikukan . Jaučiau kaip sapne , nes ten dalyvavo mano mėgiamiausios grupės : Ali project , Altima , Frip Side . Tikriausiai atrodžiau keistai - linksminau žmones (juokiasi) . Rėkiau ir šokau ! Jaučiausi laisvai su Kanon ir Teruki . Jei būčiau vienas , būtų buvę liūdna . 

Be to , nežinau daug anime . Tiesiog man patinka jų muzika . Po patikusių dainų , susidomėjau jais . Tada pastebėjau , kad kai kurie dainuoja anime . Man visual kei dainos patikdavo tuo pačiu principu . Puiki galimybė . 

Keista . Mano mėgiamiausi dalykai ! 

Pradėjau klausyti liaudies dainų (juokiasi) . Galbūt man patinka minor key . 

Suprantate ?? Jei supratote , parašykite man twitter . 

Gavau ! Pašokau ir pagavau !

Valgiau makaronus . Man patinka juos gerti tokiu sezonu (metų laiku) . Suvalgiau per 3 minutes . (juokiasi) 

Rytoj(08/06) laukia niconama . Pasižiūrėkite . Bye , Nyappy . 

Dėkojame : shufuryoku jugem

Komentarų nėra: