Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2011 m. gegužės 17 d., antradienis

Teruki pranešimas (Gegužės 17-a)

Aš rašau blogą angliškai  po pertraukos . Atleiskite man .


Visą savaitę buvau užsiėmęs . Japonijoje buvo atostogų periodas balandžio pabaigoje - gegužės pradžioje . Toks atostogų periodas vadinamas Japonijoje ,,Auksinė savaitė " . Šiuo periodu mes daug koncertavome . Nuoširdžiai mėgavausi koncertais . Vis dėlto , įvyko liūdnas įvykis Auksinės savaitės pabaigoje ...


Manau , Teruki yra vyras , su stipriomis mintimis . Vis dėlto ... Aš tikrai labai liūdėjau . Aš buvau vienišas . Kaip reikiant neišsimiegojau . Nepakankamai valgiau . Man tikrai buvo skaudu . 


Nenoriu rašyti apie liūdnus dalykus dienoraštyje . Bet parašiau , nes esu labai liūdnas . 


,,Atvykęs į Tokiją , buvau vienišas . Tada neturėjau draugų . Šeima buvo toli . Vis dėlto , aš nesijaučiau ,,vienišu" . Buvau stiprus. 


Dabar gyvenu daugybės žmonių pagalba . Turiu daug kompanionų ir draugų . Tu esi vienas iš tų žmonių . Bet jaučiau vienatvę ,, Kodėl ?" Nesupratau . 


Aš tikriausiai nusilpau . Tikriausiai dėl to , kad visi man buvo labai geri . Visi man labai malonūs . Tikriausiai prie to pripratau . "


Daugybė cafekko guodė mane . Aš verkiau . Aš buvau labai laimingas . Visi mane palaikė kaip lyderį ir kaip An Cafe narį . 


Dabar aš laimingas (pozityvus) (*^θ^*)


Buvau labai liūdnas anksčiau . Prieš sutinkant An Cafe man buvo sunku įveikti liūdesį . Bet dabar , aš saugus . Aš galiu laimėti 


Na , nežinau , kas atsitiko Teruki , bet ,manau , kad ir kaip būtų sunku įveikti problemas ir sustiprėti po nelaimių , tai tik tai į gera . 


Taip ir toliau , Teruki - san !! Mums reikia matyti Tavo šypseną ir stiprybę sugrįžtant An Cafe .  Stiprybės TAU . 


N.Y.A.P.P.Y o(≧∀≦)o 

Komentarų nėra: