Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2011 m. gegužės 3 d., antradienis

Miku pranešimas (Gegužės 2-a)

Šiandien kaip matote Miku įdėjo daugybę nuotraukų iš šiandienos koncerto . Paskutinė nuotrauka su fanų laiškas Osakoje .

Šiluma(*´∀`*)


Miku . Šiandien buvo koncertas Osakoje . Dėkoju visiems atėjusiems . (. · Ω °.)


Paskutinį kartą scenoje buvau prieš mėnesį . Tuo metu , gyvenau atsiskyrėlio gyvenimą , rašiau dainas . Noriu Jus pamatyti ir dainuoti . 


Šiandien esu žiauriai laimingas . Prisiminimai , kuriuos Jums palikau ...entuziasmas ... Nepamirškite to. Labai ačiū , iš tikrųjų . 


Mane privertė džiaugtis  plojimai kiekvienos dainos pabaigos metu . Osaka , Jūs labai draugiški . 


Užlipus ant scenos , jaučiuosi daug geriau  .(o>ω


Nuotraukoje - dovanos ir laiškai , kuriuos gavau . Labai dėkoju , kad verčiate taip daug galvoti apie save (Pastaba: gan keistas sakinys mano manymu ) Džiaugiuosi galėdamas išreikšti tai tuo būdu ( Pastaba:aišku dainavimu) . Rytoj grosiu Hohata'oje . Rytoj mes sukursime tikrą Love & Crush (Meilė ir sunaikinimas)


Violetine spalva pažymėti sakiniai paaiškinimai ir vietos į , kurias reikėtų atkreipti dėmesį . 


Iš japonų kalbos : An Cafe Ispanija


Iš ispanų kalbos : An Cafe Lietuva

2 komentarai:

JrockFan1515 rašė...

Ten Miku koja???

Unknown rašė...

Taip... Jis buvo paminėjęs sakinį apie koją , bet aš jo neverčiau .. Jis man pasirodė nelogiškas ;^^

(Beje,ačiū labai už komentarą ) ^3^