Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2011 m. rugpjūčio 20 d., šeštadienis

Miku Lc5 blogo pranešimas(Rugpj.20)(Lietuvoje 19)

Ačiū , Sendai ir pirmojo jubiliejaus koncertas 


Miku rašo . Vakar buvo koncertas Sendai'juje ir rytoj bus pirmojo jubiliejaus koncertas . Pirmas koncertas Sendai'juje . Tai ir paskutinis turo koncertas su vistlip ir 12012-san . Be to , kalbant apie koncertus , koncertuojant su bet kokia grupe tampame draugais ir liūdna , kai tenka su jais skirtis (baigti koncertuoti) . . . Kai ateina galas , reakcija tokia : ,, Tai buvo geriausias turas" . O kai įeini į persirengimo kambarį tari : ,, Oi, oi " . Koncertas turo didžiausioje salėje . Daug patyriau ir turėjau galimybę daug ką prisiminti . Sendai'juje publika tikrai šilta . Ir kitas grupes auditorija priėmė šiltai ; liko paskutinis koncertas . Ačiū , visiems , kurie atėjote . Buvo garbė ir džiaugsmas groti su vistlip ir 12012-san . Jei bus galimybė , grokime vėl !! Ką gi , rytoj grosite Quattro one man live . Jis skirtas atšvęsti pirmą jubiliejų . Kažkodėl mane apėmė liūdni jausmai . Aš laukiu to [ACLT:koncerto] . Ir žinoma , ateityje . Rytoj padarysiu tokį koncertą , kad Jūs visi šypsositės . Laukiu koncerto Quattro'e . Tikiuosi , rytoj Jūs suteiksite man jėgų . Aš nepasiduosiu ! ! 



2 komentarai:

Aki rašė...

Labas Miku:) Rasau pirma karta,bet esu didele An cafe ir [LC5] fane:) Seku kiekviena jusu zyngsni ir tikiu tau pavyks padaryti gera koncerta:) Laikykis ir sekmes.

Unknown rašė...

ačiū už komentarą , bet Miku nerašo An Cafe Lietuvos XD Su juo gali susisiekti twitter