Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2011 m. rugpjūčio 23 d., antradienis

Miku Lc5 blogo pranešimas(Rugpj.22)

Vis dar , vis dar , ačiū !




Miku rašo . Rugpjūčio 20-ta . Tą dieną buvo Lc5 vienerių metų jubiliejaus koncertas . Metai praėjo taip greitai , bet buvo linksma ir faina . Grupė bando daryti geriausią ką gali . Visi tai galiu padaryti , dėl vieno draugo , kurį gerbiu . Nors ir neturėjau rimto supratimo savyje apie gyvenimą , bet jis yra mano drauge ir gyvenime . Išgirdęs apie šios grupės pirmąjį jubiliejų , šie žodžiai giliai įstrigo man į širdį . Tai panašu į vaiko pirmąjį gimtadienį . Ačiū tiems , kurie šventė kartu su Mumis . Nors tai tik žodžiai , vis tiek ačiū . Jei reikėtų prisipažinti , gyvenau savanaudiškai . Visi ,tokį kaip aš, paskandino meilėje , gylesnėje , nei jūra . Esu laimingas . Esu gan nesubrendęs muzikantas , bet noriu išreikšti savo jausmus ir padėką dainose . Labai ačiū . Palaikykite mane ir ateityje ! ! o(・∀・)o

Komentarų nėra: