Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2011 m. gruodžio 15 d., ketvirtadienis

Miku FC BONDS pranešimas 12/14

Teruki ! Nyappy birthday !


Darosi vis šalčiau . Ar dar nesirgote ? Girdėjau , kad efektyvu šildyti kaklą , kulkšnį , riešą ir taip toliau .. Aš nesakau chi.... Nes esu jau subrendęs (chikubi - spenelis) . 


Bet kuriuo atveju Teruki - sensei paseno metais , tad mes jam surengėme vakarėlį . Labai linksma . Kalbėjome apie nesąmones . Beje , neseniai mačiau Takuya grojant . Likau nustebęs . Jis labai patobulėjo !!! Galbūt jam tai visai nesunku . Turbūt atsakytų : ,, Nes man labai patinka groti gitara " . Aš irgi stengsiuosi . Man reikia daugiau dirbti , kad paskui nebūtų gėda stovėti ant tos pačios scenos . 


Kreditai : Shufuryoku.jugem.jp 

Komentarų nėra: