Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2011 m. gruodžio 17 d., šeštadienis

Teruki blog'o pranešimas (Gruod.14)

Skanus tortas☆


Aš gerbiu cafekko pasaulyje . Jūs man sakėte ,,Nyappy birthday" per mano gimtadienį . Tai mane labai nudžiugino . Labai ačiū !! 
Praeitą dieną , aš ir Kanon buvo Ustream transliacijoje . Ar matėte ją ? Ten buvome tik mes , kaip visada , paprasti . (*^θ^*)/ Per gimtadienį , buvau pavalgyti su Miku , Takuya ir Yuuko . Kanon baigęs darbą , prisijungė vėliau . Yuuki neatėjo sutartu laiku . Aš jam skambinau n- kartų . Bet jokio atsakymo ...


Atsiliepė tik po 2 valandų . Jis pasakė : ,, Kas atsitiko ? (・ω・)/ "  . Jo galvoje tuščia !!! (*`θ´*) . Bet aš jam atleidžiu , nes vakar jis man padovanojo tortą . 

Komentarų nėra: