Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2012 m. balandžio 17 d., antradienis

Kanon Pati Pati interviu

Nors An Cafe buvo sustabdžiusi savo veiklą , nenorėjau sėdėti sudėjęs rankų ir nieko neveikti . Norėjau kurti dainas . Tad kūriau dainas , kurios būtų panašios į anime ir žaidimus . Bet mano dainos , aišku , ne visiems įtiko . Kai dar buvau An Cafe , kai kurias dainas kūriau pasitelkęs intuiciją . Nenorėjau kurti dainų , kurios jau sukurtos ar ką nors panašaus į jas  . Tad , klausiausi dainų , mokiausi įvairios technikos ir teorijos . Tas man daug padėjo . Dabar galiu An Cafe suteikti puikių dainų . Turiu pasitikėjimo savimi , nes nariams patinka mano dainos . Mano požiūris buvo toks : ,, Nenoriu užlipti ant scenos , kol An Cafe nesugrįš ." Tiesiog grojau bosinės gitaros - K-ON kopija . Beje , pajutau kai kieno žvilgsnį , kuomet grojau gitara kambaryje nuogas .(Juokiasi) 
  Manau , galėjau atsigauti be An Cafe . Dabar man ypač smagu su kitais nariais . Noriu su jais gyventi 5LDK namuose . (Juokiasi) Mes darysime tai , ko iki šiol niekada niekas nėra daręs ! 




Paimta iš : shufuryoku.jugem.jp

Komentarų nėra: