Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2012 m. balandžio 14 d., šeštadienis

Takuya Pati Pati interviu

   Tikrai turėjau gerą patirtį sutikti daugybę atlikėjų Piko dėka . Mane pakerėjo ne tik jų muzikiniai įgūdžiai , bet ir jie patys kaip asmenybės . Tai puikiai atsispindi mano pasikeitusiame stiliuje . Anksčiau manasis stilius nerūpėjo , tad rengiausi taip , kaip reikėjo . Išmokau kaip viską daryti po truputį ar pačiam daryti aranžuotes , kai atėjau į An Cafe . Taip pat išmokau groti bosine gitara , pianinu ir būgnais . Manau , svarbu komponuoti dainas . Pamatysite mano darbo vaisius , tad laukite . 
    Daug patyręs supratau , kad individualybė yra svarbu .  Tad noriu atrasti savąją gitaristo individualybę . Noriu greičiau groti pasauliniame ture ! Priežastis ta  , kad daugybė cafekko iš užsienio , kuomet buvau su Piko pasauliniame ture , man sakė : ,, Grįžk su An Cafe . " Man patinka mažos salės , tad noriu aplankyti kuo daugiau šalių . Noriu susitikti su fanais , kurie laukė mūsų 2 metus . 


Mes irgi negalime sulaukti An Cafe sugrįžimo ir pasaulinio turo !! Tikėkimės šį kartą An Cafe aplankys Lietuvą . Ir mes stengsimės , kad taip ir būtų . 




Paimta iš : shufuryoku.jugem.jp

Komentarų nėra: