Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2011 m. balandžio 17 d., sekmadienis

BL-Sugar☆ (Teruki facebook'o pranešimas Balandžio 17-ta)

Užvakar palaikiau Spyralcall koncertą(žinoma grojimu) . Dariau tai po ilgo laiko , po mėnesio ar ilgiau . Bet , aš buvau labai laimingas. Bandžiau naują susitarimą , bet tai buvo labai sunku. 


Vakar nuėjau Į DOG repeticiją . Po jos , aš ir JunJun nuėjome papietauti . Mes valgėme makaronus . Aš ta paminėjau savo twitter'yje . Pavalgius , mes nuėjome į stotį . Ten mes sutikome Miku , Reo ir Sato . Jie repetavo toje pačioje studijoje kaip ir mes . Miku pasakė : ,,Man patinka makaronai , kurios tu valgei " . Jis matė  pranešimą twitter'yje . Be to , be makronų jam patinka ramen'as . 


JunJun pasakė : ,,Miku gražiai atrodo " (☆ч★)"


JunJun patinka vyrai . (Juokiasi)

Komentarų nėra: