Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2011 m. balandžio 13 d., trečiadienis

Sakurai istorija apie An Cafe 2 dalis(Vertimas)




2010 metais , Lapkritį,Kanon , Teruki ir Yuuki,globalios , visual kei , roko grupės An Cafe nariai dalyvavo,,Pop kultūros kariuomenėje"- kuri yra Sino japonų jaunimo projekto dalis,kurį aš organizavau. Populiarios roko grupės nariai dalyvavę valstijų finansuojamame visite į Kiniją , kuris yra  netradiciškas(ir manoma vykstantis pirmą kartą ) Japonijai . 

An Cafe nariai daugybę laiko praleido kartu ture ir ne tik , jie priėmė mano pasiūlymą vaidinti rolę kultūros diplomatijos saite. Manau,jie patyrė visai ką kita nei pasauliniame ture.

Manau , šimtai žmonių ar net patys nariai aplankę Pekiną apibūdintų jį kaip Japonijos Takarazukos muzikos mokyklos linijas arba , konservatoriją , kaip sako prancūzai . 

Diena prasidėjo mano pasveikinimu susirinkusiems auditoriume. Kelis kartus aš turėjau galimybę  pravesti paskaitas Kinijos studentams apie lankymasi Japonijoje ir įsitikinti koks populiarus yra ,,Detektyvas Conan'as" Kinijoje , tad aš nusprendžiau pravesti dialogą toms mokinėmis Pekine , kad aš tikrai įsitikinčiau Conan'o populiarumu . 

,,Jūs mėgstat Conan'ą?"

(Kiniškai) ,,Taip!!"


Nariai(Žinoma An Cafe) grįžo išgirdę atsakymą , juk buvo atsakyta unisonu.

,,Tada pasakykite frazę , kurią sako Conan'as "

(Kiniškai) ,,Yra tik viena tiesa!!"

Nariams iš nuostabos atvėpo žandikauliai . 

Visi nusprendėme sušukti šią frazę visi kartu : mes japoniškai, kinietės kiniškai.

An Cafe nariai kurie nesvarbu kokiame pasaulio krašte bebūtų visada yra apsupti merginų, visiškai nebuvo nustebę . Netikėtai merginos įsidrąsino ir pradėjo klausinėti : ,,Ar galėtumėt duoti telefono  numerį ? " Tai buvo žodžiai ištarti vienos pradinukės . 

Aš jaučiu , kad ta diena , kai tos merginos taps cafekko , jau ne už kalnų.

Resursas: Asian Beat

Vertimas : An Cafe Lithuania











Komentarų nėra: