Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2011 m. balandžio 15 d., penktadienis

Miku pranešimas ( Balandžio 15)

Princesės gimtadienis

Pagaliau oras pradėjo šilti , man atsirado didelis noras kuo daugiau laiko prabūti saulėje .
14 dieną buvo mano šunelio ir Nyappy princesės gimtadienis . Kai aš ją nusipirkau , jos kailis pasikeitė nepakeičiamai .  Jos kailis buvo juodas ir ji atrodė tarsi mažas meškiukas . Ji buvo tokia graži(ypač snukutis) ,tad aš nusprendžiau ją nusipirkti .

Dabar jos kailis daug šviesesnis ir akys daug apvalesnės , ji tapo suaugusiu šunimi. Šiaip savo characteriu ji nelabai pasikeitė tik tapo egoistiška , už ką aš ją taip myliu .

Sunkiu metu , kai man liūdna , ji visą laiką būna su manimi . Princesė , kuri manęs nepalieka ir kuri visą laiką suteikia man energijos . Tai man padeda tik sunkiau dirbti . Ačiū !!

Kartais , kai ji ateina rytais ir pradeda laižyti mane , tariu : ,, aaa...Leisk man dar pamiegoti..." Kai prabundu ryte ir ji neateina manęs palaižyti jaučiuosi vienišas ir liūdžiu , todėl nueinu miego ant sofos .

Aš Nyappy holic'as

Prašau nuo šiol stebėkite mus!!

Vertimas iš japonų į ispanų : An Cafe Ispanija
Vertimas iš ispanų į lietuvių : An Cafe Lithuania

Komentarų nėra: