Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2011 m. balandžio 12 d., antradienis

AN CAFE STAR☆(Teruki facebook pranešimas Balandžio 12-ta)

AN CAFE nariai susirinko po ilgo laiko . ,,Žinau parduotuvę , kurioje gaminamas labai skanus maistas " , -pasakė Kanon. Parduotuvė yra netoli nuo čia . Eime ! (-ω-)b " .    


Kanon ir Yuuki ėjo priekyje , o Takuya ,Miku ir aš , gale. Kanon pasuko į kairę iš Pagrindinės gatvės ir pradėjo 
eiti šaligatviu . ,,Ta parduotuvė , kurios niekas nežino , yra paslaptis " . ,,Mes to ir tikėjomės ! " ☆ Visdėlto, 
Kanon dar kartą pasuko į kairę . ,, Grįžtam atgal! " mes pradėjome juoktis. Ir, kaip nebūtų keista , Kanon vėl pasuko į kairę .


Visai neseniai praėjome Pagrindinę gatvę ! Yuuki ! Išbark Kanon'ą  !


Teko ilgai pavaikščioti , kol pasiekėme parduotuvę . Ir, staiga, Kanon pradėjo karščiuotis. ,,Yra kita skani parduotuvė čia,netoliese. Ir, mes galime pavalgyti už mažą kainą. " (-ω-;)っ  Mes nuėjome į tą parduotuvę.


Bet Kanon veido išraiška pasikeitė , kai jis pamatė meniu kainas . Nes kainos meniu buvo nemažos .Kanon   
vėl buvo visų nuteistas(juokiasi) . ,,Skonis turi būti nuostabus" , - pasakė Kanon .  (´;ω;`) "  
Tai buvo tiesa. Kanon išsigelbėjo . (*^θ^*)/  


Be to , mes kalbėjomės apie patirtį , kurią patyrėme per metus. Aš apsidžiaugiau apie ją išgirdes iš kitų narių. Aš pagalvojau ,, Ši didelė energija, žinoma, pasiteisins , kai An cafe sugrįš  Jūs (cafekko) , tikrai nustebsite !"


Man reikėjo skubėti . Pozitivi prasmė yra šiame pasaulyje . Aš noriu nustebinti kitus narius . Aš noriu pasakyti Miku , takuya, Kanon , Yuuki ,,Teruki yra nuostabus būgnininkas " ,,Aš galiu daryti bet ką , kol An Cafe sugrįš". Aš manau turiu išbandyti daugiau visokių patirčių .






Komentarų nėra: