Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2011 m. balandžio 22 d., penktadienis

Crack 6(Teruki facebook'o pranešimas Balandžio 22-ta)

Vakar buvo įrašytas mano būgnų grojimas . Jį galėsite išgirsti naujame albume Crack6 . Crack 6 yra Chisato solo projektas . Chisato - PENICCILIN gitaristas . Keli būgnininkai groja šiame albume . Bet tik patys žinomiausi . Aš pamaniau ,,Kodėl ir aš čia " ? Negalėjau tuo patikėti .

Enžinierius , kuris įrašė mano grojimą , vardu Shige . Jis taip pat įrašė Spyralcall mini albumą praeitą vasarą . Daug laiko praėjo , kol vėl jis įrašė mano grojimą . Jis mane pagyrė ir aš apsidžiaugiau  . Taip ir maniau , kad taip bus , nes aš jaučiu progresą .

Be to , mano palaikymas Dog in PWO grupei baigiasi Birželį.

Komentarų nėra: