Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2011 m. liepos 18 d., pirmadienis

FC Bonds Miku Q&A vertimas 1 dalis

Q. NyappyO(≧∀≦)O Man patinka Miku(^3^) Turiu tau klausimą (^O^) Aš išėjau iš aukštosios mokyklos ir pradėsiu dirbti pusės etato darbą balandį . Galėsiu ateiti į tavo koncertą , kai susitaupysiu pinigų . Kokius darbus tu dirbai ? Ar jaudinaisi prieš pokalbį dėl darbo ?


A. Nyappy O(≧∀≦)O Dirbau daugiausia socialinėse srityse . Dirbau KFC,KARAOKE UTAHIROBA,MOS BURGEER,SUNKUSir taip toliau .Taip, jaudinausi dėl pokalbio dėl darbo kaip ir tu . Suprantu tave . Save verčiau dirbtinai šypsotis . 


Q.NyappyO(≧∀≦)O Ruošiuosi išeiti iš savo būrelio.Priežastis ta , kad lyderis neatsakingas, ir mokytojas nesupranta mūsų ... Aš labai gailiuosi dėl jaunėlių(junior)....Jei manęs ten nebus , niekas jos nebemokys . Ką tu darytum mano vietoje ?


A. NyappyO(≧∀≦)O Visi dažniausiai išeina .Jei būčiau mokinys , išeičiau .Tai paprasčiausia. Bet aš jau suaugęs ir tikrai noriu , kad kitiems būtų gera kaip man .Sunku nematyti , kas darosi .Kodėl nepabandžius dėl savęs ir savo jaunėlės ? Aš gerbiu žmones , kurie sunkiai dirba . Man jie patinka .


Q. Nyappy O(≧∀≦)O Aš irgi turiu šunį ,turiu sunkumų , nes kai vaištau su juo, jis pradeda ėsti.Man pykti ne išeitis(´;ω;`)Ar Nyappy -chan irgi taip daro?Ką tada darai ?


A. NyappyO(≧∀≦)O Tu negali pykti ant gražaus šuniuko , ar ne ?Aišku . Bet tavo šuo blogai daro . Tu turi jį treniruoti !Nyappy taip nedaro , bet ji buvo išdykusi , kai buvo maža .


Q. Nyappy o(≧∀≦)o Sveiki,Miku-san .Aš jaučiuosi blogai(´-ω-`)Ką darai , kad būtum motivuotas?Ar tu kada nors jauteisi kaip aš ? Gali padėti rasti sprendimą ?


A.Man dažnai taip būna . Bet pasijuntu geriau , kai klausau mėgstamos muzikos ir žiūriu DVD . Tai atpalaiduoja . 


Q. Nesijaučiu laiminga , nors neturiu problemų.Jei turi problemų, kaip jas sprendi ?


A.Sunkus klausimas.Dažnai susimąstau apie tai.Mano atveju,randu vietą kur žiūriu į An Cafe.Pasaulyje tikrai yra žmogus , kuriam tavęs reikia.Nepamiršk tu turi An Cafe narius ir cafekko čia . 



LAUKITE TĘSINIO !!! Dėkojame Nomo-san ^^

Komentarų nėra: