Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2011 m. liepos 4 d., pirmadienis

Teruki facebook pranešimas ( Liepos 1)

Ačiū , DOG!


, ,Rašau angliškai dienoraštį po ilgo laiko . Atleiskite . Buvau užimtas. Kaip žinote Birželį buvau Amerikoje. Mane pakvietė į Kintoki--kon . Sakurai-san keliavo su manimi. Mes daug nedirbome(juokiasi). Mes lankėmės daugybėje lankytinų vietų. Pajautėme Kalifornijos gamtą . Be to,palietėme tos vietos muziką . Mums ten labai patinko . Žinoma, mane labai nudžiugino galimybė susitikti su daugybę Japonų fanų . Anime,žaidimai , muzika ir An Cafe yra man svarbiausia . Džiaugiuosi galimybe susitikti su užsienio cafekko . Suprantu Jūsų lūkesčius ...(Tikriausiai jis čia kalba apie An Cafe sugrįžimą . ) Beje , sugrojau savo paskutinį koncertą su DOG . Buvau su jais metus . Noriu , kad jie būtų laimingi . Aš būsiu laimingas , jei taip bus . Jie man brangūs jaunėliai broliai . Ir aš radau daugybę kavos pupelių iš Dog (Įvedimas į Miku žodžius pasakytus per Budokan live Dvd Documentary . Kas matė ar sakitė interviu supras^^) . Persidūriau ranką prieš 2 dienas . Jaučiu liūdesį ir laimę .



Komentarų nėra: