Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2011 m. liepos 12 d., antradienis

KanonxKanon Pati Pati interviu vertimas

- Kaip ir praeitas kūrinys yra susijęs su anime . Kaip kuriate dainas ?

KANON♂ . Sūkuriau įprastą pop dainą pažiūrėjęs 30saino hokentaiiku saitą  .Išklausius
 dainą , manęs buvo paprašyta sukurti prancūziško popso dainą . Pakeičiau gitaros akordus , kad jaustųsi prancūziškas popsas .


 KANON♀ Prieš peržiūrą , manėme ,,Tai atmosfera " . Bet kai buvo ištartas žodis 
,,Prancūziškas popsas " buvau šokiruota .


KANON♀(Klausimas Kanon mot.gim.) Are porinis skaičius [ren ainosusume] Kanon♀ pozicija?


KANON♀ Kai kalbėjau su peržiūrėtoju , sukūriau dainą , kaip OP temą . Pati ją sukūriau kaip prancūzišką popsą . Parašiau žodžius irgi įsivaizduodama  30sainohokentaiiku.


Pastėbėjome , kad labai kartojasi žodis" teisingumas" . Taip turėjo būti ?


KANON♂ Džiaugiuosi . Kai žiūrėjau Tv anonsą , 30-is pasakė : ,, Krūtys - teisingumas " . Tai man buvo šokas . Tai žodis , kurį dažnai naudoju .


Jūsų iliustracija šį kartą mane nustebino .   



KANON♀ 3 matmenys šį kartą , tikiuosi kitą kartą bus 2 . 


Na ir pabaigai . Jūs pasirodysite užsienyje Liepą .


KANON♂  Tikiuosi gauti patirties pirmame koncerte .



KANON♀ Ką aš ?



KANON♂ Negaliu gerai išsimiegoti . Pirmiausia , noriu pasakyti amerikiečiams : ,,Japonai pašėlę . Jie galvoja apie ateitį ".


KANON♀ Man sunku dainuoti KanonxKanon dainas . Aš bandau daug treniruotis . 


KANON♂ Kuriu sunkias dainas , nes noriu ją paerzinti .. Juokauju . 


Kokia violančele grosite šį kartą ?


KANON♀  Pasiskolinsiu iš Kanon Wakeshima . Nenoriu jos sutrukdyti , nes jis bus tame pačiame renginyje .


Įsivaizduoju , kad ir toliau būsite susiję su anime . Kokie planai ?


KANON♂ Noriu įsimaišyti į anime industriją .


KANON♀ Esu laiminga būdama anime dalimi . Esu visiems dėkinga , kad galiu daryti tai ką labiausiai mėgstu .


Ačiū už dėmesį .  



Kreditai : Nomo-san ^^




  


  

Komentarų nėra: