Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2011 m. liepos 18 d., pirmadienis

Miku Lc5 blogo pranešimas(Liepos18)

Kaip elgtis su elektra 




Miku rašo . Dabar esu vonioje . Pasiėmiau telefoną,kuris yra atsparus vandeniui ir turėjau rūpesčių , kol jį nusipirkau, į vonią , nes esu sau tai pasižadėjęs  (*´∀`*)  Elgiuosi atsargiai norėdamas nesulaužyti jo , nes paskui bus sunku vėl tą daryti ☆ Šiandien naudoju  LURH vonios druską , nepamiršau pavadinimo , nes buvau išmetęs pakuotę .(Jaučiuosi apsimiegojęs) . Šiandien fotografavausi  Kera žurnalui . Buvo gan sunku tai daryti . Tema - burtininkas ir saldainių princas . Jaučiasi tarsi pasaka (*´∀`*) Tos lazdos susijusios su tema . ↓↓↓ Pasirinkau kairėje esančią lazdą , bet nelabai tiko . Panašu į suaugusio žmogaus įrankį (-ω-) Nors maniau , kad galėčiau tapti elektros magu , buvau nusivylęs . Bye Bye (^O^)/ Atleiskite , kad esu toks užsispyręs .

Komentarų nėra: