Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o

Our hearts leaps for An Cafe !! o(≧∀≦)o
Guitar Bass

2011 m. liepos 5 d., antradienis

Takuya FC BONDS atsakymai(Birželis)

  • Q . Kokios merginos tau patinka ? Tu pasakei , kad merginos bręsta su amžiumi . 
  • A .  Pagalvokim ...
  • Q . Į kurią šalį norėtum nuvažiuoti ?
  • A . Dabar - į Graikiją . Tiesiog noriu pailsėti Mykonose .
  • Q . Ką patartumėt man daryti esant aukštojoje mokykloje .
  • A . 1. Mokytis . 2. Būti kokiame nors būrelyje 3. Turėti nepilno etato darbą . Ką noriu pasakyti , kai ką nors darai , pasistenk kiek gali (do your best) , pastangos ir aistra - svarbiausi dalykai . 
  • Q . Kokiu dialektu kalbėti tau labiausiai patinka ?
  • A . Kansai dialektas man patinka labiausiai . 
  • Q . Man gaila gitaros , kai nemoku gerai groti . Ar tu jautiesi taip pat kaip aš ?
  • A . Maniau anksčiau groti svarbiausia , bet dabar manau svarbiausia groti su šypsena . 
  • Q . Ar tu dėvi apatinį trikotažą , kai miegi ?
  • A . Taip . Bet tik apatinį trikotažą . 
  • Q . Tu sadistas ar mazochistas ?
  • A . Jei rinktis vieną , sadistas .
  • Q . Prašau nupasakok detaliai apie Paul Reed Smith ( gitarą , kurią naudoja Takuya ) 
  • A . Tiesą sakant , nesigilinu į detales . Tai panašu į custum 24 . 
  • Q . Dabar groji An Cafe dainą ?
  • A . Kartais groju per repeticijas , norėdamas patikrinti garsą . 
  • Q . Koks mergaičių aprangos stilius tau patinka ?
  • A . Aš nežinau . Laisvas stilius ? (juokiasi)
Laukite tęsinio ...

Vertimas iš Japonų kalbos : Nomo-san^^ 

Vertimas iš Anglų kalbos : An Cafe Lithuania 





Komentarų nėra: